Glitteres képek

Vendégkönyv . Köszi, hogy megajándékoztál egy fotóval!

Szeretettel várom a fotókat!

Köszönöm!
Thank you!

2010. január 8., péntek

PIF - játék


Soldinál jelentkeztem erre a játékra. A játékot én is meghirdetem.

A szabályok:

Bárki játszhat, akinek blogja van.
Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
A játékra jelentkezők kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukra és a fent írtak szerint ők is tovább viszik! (Csak ebben az esetben jár tőlem az ajándék)

3 megjegyzés:

  1. Szia, én szeretnék jelentkezni a játékodra.
    Gratulálok a blogodhoz, nagyon szépeket készítesz :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szeretnék a játékra jelentkezni, nagyon tetszenek a fonállal kombinált karkötőid, de a többi alkotásod is nagyon jó! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Szeretnek jelentkezni 3.iknak.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin