Glitteres képek

Vendégkönyv . Köszi, hogy megajándékoztál egy fotóval!

Szeretettel várom a fotókat!

Köszönöm!
Thank you!

2010. január 4., hétfő

Idei első dijam


Ezt a díjat Ildigo adta nekem. Nagyon köszönöm és örülök, hogy rám gondoltál.
A díj átvételének feltétele, hét dolgot leírni magamról.

Tehát a hét dolog amit érdemes tudni rólam:

1. Boldog vagyok, hogy megtaláltam életem párját és van egy gyönyörű kislányunk.
2. Római katolikus hívő ember vagyok, hittanár szakon végeztem a nyíregyházi Görög Katolikus Főiskolán.
3. Nagyon szeretek kézműveskedni.
4. Mindig újabb ötleteken töröm a fejem.
5. Lehet, hogy meglepő de még mindig szeretem a rajzfilmeket.
6. Szeretek nassolni. :)
7. Általában türelmes ember vagyok, férjem viccesen hozzáteszi ha őt elviselem akkor csak türelmes lehetek. :)

Akinek továbbadom: Évi és Krisztallit

3 megjegyzés:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin